مديركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاكيد كرد:

ضرروت تعامل شهرداری ها و شركت های حمل و نقل مسافر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: رشد وتوسعه خدمت رسانی به مردم در حوزه حمل ونقل مسافر منوط به همکاری و تعامل شرکت‌های حمل و نقل مسافر و شهرداری هاست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری در جلسه مشترک تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر، شرکت‌های حمل و نقل مسافر شاهین شهر وشهرداری شاهین تعامل شهرداری با شرکت‌های حمل ونقل مسافر را خواستار شد و گفت: توسعه خدمت رسانی به مردم با رعایت اصول و قوانین از شروط موفقیت در این مسیر است.

وی ادامه داد: روابط شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان اصفهان با شهرداری‌های استان اصفهان تابع وحدت رویه تعیین و تایید شده قانونی است و از شهرداری شاهین شهر نیز تقاضا داریم این رویه را رعایت کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به ابعاد اجتماعی  گسترده حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد:  اختلاف نظر‌ها باید در جلسات مشترک و با گفت: وگو حل شود، دراین راستا قوانین و آیین نامه‌های شفاف وجود دارد که می‌توان به آن استناد کرد.

خضری با بیان اینکه حمل و نقل جاده‌ای  تنها بخشی ازاقتصاد کشور است که ۱۰۰ درصد خصوصی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی سرمایه کشور است  و ما بر اساس وظایف قانونی خود از حریم شرکت‌های خصوصی دراین حوزه صیانت می‌کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود از تعامل و همکاری فرمانداری و شهرداری شاهین شهر با شرکت‌های حمل و نقل خصوصی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم در شرایط حساس کنونی، تعاملات بیش از پیش گسترش یابد.

اعضای حاضر دراین جلسه دیدگاه‌های خود در رابطه با چالش‌های موجود مطرح کردند و مسائل از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در نهایت مقررشد جلسه‌ای باحضور شهرداری شاهین شهر، تشکل‌های صنفی حمل ونقل مسافر و شرکت‌های حمل ونقل مسافر برای حل مشکلات در این حوزه تشکیل ونتیجه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اعلام شود.

انتهای پیام/م

 

وضعیت شركت های حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار