کولاکوویچ: وضعیت "معروف" بعد از MRI مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: وضعیت کاپیتان تیم ملی بعد از MRI و نظر پزشک مشخص می‌شود.

کولاکوویچ: وضعیت معروف بعد از MRI مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ۲۱ روز استراحت داشتیم و بازیکنان در حال حاضر تنها سه جلسه تمرین کرده‌اند، برای همین نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی درباره وضعیت تیم ملی داشته باشم.

وی ادامه داد:از نظر شرایط فیزیکی در وضعیت متوسطی قرار داریم که رفته رفته در همین فرصت کوتاه آن را به شرایط ایده آل نزدیک خواهیم کرد.

وی درباره پیش بینی خود درخصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: از آنجایی که تیم ایران 2 دوره قبلی عنوان قهرمانی کسب کرده است، توقعات، تکرار این عنوان است. به همین دلیل فشار زیادی به ما وارد خواهد شد، اما تلاش ما مدیریت کردن وضعیت و کسب بهترین نتیجه ممکن خواهد بود.


بیشتر بخوانید:مصدومیت «معروف» در تمرین تیم ملی


سرمربی تیم ملی درباره آسیب دیدگی سعید معروف و اصغر مجرد گفت: اصغر مجرد از ناحیه دست آسیب دید و با نظر پزشک تیم ملی به مدت هفت روز از تمرین تیم ملی دور است. سعید معروف نیز امروز احساس درد شدید داشت و همین احساس درد موجب شد نتواند تمرین را ادامه دهد. باید از بازیکن MRI گرفته تا وضعیتش بررسی شود.

کولاکوویچ در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی جهان، خاطر نشان کرد: این نفرات پیش از این و در لیگ ملت‌ها نیز در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و از این بابت نگرانی بابت ناهماهنگی وجود نخواهد داشت. به هر حال مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت زیادی برخوردار بود و تیم ملی جوانان به این بازیکنان نیاز داشت.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی والیبال درباره وضعیت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار