اجرای 950 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در سنقر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر گفت : حدود 950 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهر اجرا شده است.

سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاهگفت : حدود 950 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهر اجرا شده است و لوله های کار گذاشته شده از جنس پلی اتیلن و در سایزهای 63، 75، 90 و 110 میلیمتر می باشند که در مناطق مختلف شهر از جمله محله های؛ سازمانی، عدالت 4، کوچه شقایق 6، شهرک 30 دستگاه، کوچه شهید زبونی واقع در شهرک شهدا و کوچه خالقی کار گذاشته شده اند.

وی گفت : در این راستا تعداد 137 فقره از انشعابات قدیمی و گالوانیزه استانداردسازی و تعداد 2 حوضچه شیرآلات نیز احداث شده است.

سلطانیان افزود : با گرم شدن هوا، مصرف آب شرب در سنقر به طور چشمگیری رو به افزایش است و  پرسنل امور آب و فاضلاب این شهر تمامی تلاش و امکانات را برای مقابله با کم آبی و کاهش پرت آب انجام داده اند که در راستای این اقدامات در سه ماهه اول سالجاری، یکهزار و 500 متر از شبکه فرسوده و قدیمی آب از مدار خارج شده است که خود باعث جلوگیری از هدررفت آب به میزان تقریبی 6 لیتر در ثانیه و افزایش مطلوبیت آب مشترکان شده است.

وی افزود : این امور تمامی سعی و تلاش خود را در مسیر افزایش شاخص های کیفی آب، راندمان بهره برداری از تجهیزات منابع آب و پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع مشکلات آنها به کار گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر با اعلام اینکه کیفیت آب شرب شهر سنقر در سطح شهرهای استان جزء بهترین آب است، اظهار داشت: آب شرب سنقر از مطلوبیت صددرصدی میکروبی و صد درصدیHPC و استاندارد کلر باقیمانده برخوردار است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کیفیت آب شرب شهر سنقر در سطح شهرهای استان جزء بهترین آب است

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار