73 بازرس کار بازدید از مراکز توزیع موادغذایی را در کرمانشاه انجام دادند

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت : در سه ماه اول سال جاری ۷۳ بازرس بهداشت محیط کار بازدید از مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و پارکها، مساجد و مهدهای کودک ها انجام دادند.

73 بازرس کار بازدید از مراکز توزیع موادغذایی را در کرمانشاه انجام دادند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: در بهار امسال ۱۶ تن مواد غذایی در کرمانشاه معدوم شد.

وی گفت : در سه ماه اول سال جاری با به کارگیری ۷۳ بازرس بهداشت محیط در قالب بازرسی از مراکز سلامت جامع در مراکز بهداشتی و درمانی و نیروهای ستادی در قالب گشتهای مشترک و بازدیدهای روتین ۱۷ هزار و ۳۰۲ بازدید از مراکز تهیه وتوزیع و چهار هزار و ۴۶۹ مورد بازدید از پارکها، مساجد و مهدهای کودک انجام شد.

خدادادیان افزود : مواد غذایی معدوم شده شامل مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته وغیرمجاز یا اجناس خارجی بدون مجوز واردات به میزان ۱۶ تن بوده که ۱۸۰ اخطار بحرانی نیز صادر کردیم که از این تعداد حدود ۵۷ مورد منتج به پلمب شده است.

وی افزود : اخطارهای ما ۴۸ ساعت زمان دارد اگر نقایص ظرف این مدت رفع شود واحد اخطار گرفته پلمب نمی شود و تعهد محضری اخذ و پرونده به خاطر تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود.

خدادادیان با اشاره به اینکه با دامپزشکی در راستای مبارزه با ذبح غیرمجاز دام و عرضه مرغ زنده اکیپ مشترک داریم گفت: با جهاد کشاورزی، امور آب و بخشداری مرکزی و انتظامی در خصوص کشت سبزی های غیرمجاز در درود فرامان وارد عمل شدیم و ۱۵ کشاورز متخلف که اقدام به کشت غیرمجاز و آبیاری با فاضلاب شهر کرمانشاه کردند را مجبور به معدوم سازی سبزی کاری غیرمجاز خودشان کردیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

معدوم سازی 16 تن موادغذایی در سه ماهه اول امسال

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار