قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : دهه کرامت فرصتی برای نشر اندیشه‌های رضوی است که برای انجام آن باید تلاش بسیار شود .

دهه کرامت فرصتی برای نشر اندیشه‌های رضوی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود : به دستور تولیت آستان قدس رضوی ستاد مناسبت های آستان قدس رضوی ایجاد شده است که یکی از کارهای این ستاد پوشش و برنامه ریزی دهه کرامت است .

وی ادامه داد : در این ستاد برنامه ها در چهار بخش داخل حرم ، سطح شهر مشهد ، کشور و بین المللی ، کارشناسی و هماهنگ شده است که با برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) انطباق دارد .

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : یکی دیگر از برنامه‌های اساسی آستان قدس رضوی ، برنامه زیر سایه خورشید می باشد که اثر بخشی زیادی در طول سنوات گذشته داشته است ·

بختیاری افزود : این برنامه در زمان تولیت فقید آستان قدس رضوی پایه گذاری شده است که در این برنامه خادمین آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک به شهرهای همه استان ها عزیمت می‌کنند و از مریضان بیمارستان ها و جانبازان عیادت می نمایند و حتی به دیدار زندانیان جرایم غیرعمد می‌روند .

وی ادامه داد : در دیدار سال گذشته خادمان از زندانیان جرائم غیر عمد در چندین مورد به یمن پرچم متبرک امام رضا (ع) اولیای  دم ، رضایت آزادی زندانی را دادند و در بیمارستان ها تأثیر عمیق معنوی بر بیماران داشته است .

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : دلدادگی و جاذبه آقا علی بن موسی الرضا (ع) سرمایه بی بدیل برای حل مشکلات و گره گشایی از کار محرومین و کار مردم است که باید بهرمندی لازم ایجاد شود.

بختیاری افزود : گم شده نسل جوان امروز ما ، معرفت به خداست و برای عرفان به خدا بهترین وسیله بزرگان دینی و سیره آنان می باشد.

انتهای پیام // ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.