پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها وشهرداری‌های شهرستان مهاباد

رئیس امور مالیاتی شهرستان مهاباد گفت: در ۱۵ ماه گذشته، ۱۶۰ میلیارد ریال عوارض پرداختی مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری و دهیاری‌های شهرستان مهاباد توزیع شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  کریم اندیشمند رئیس امور مالیاتی شهرستان مهاباد گفت: اداره مالیاتی مهاباد با مشارکت مردم در سال ۹۶ و سه ماه نخست سال ۹۷ بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از  محل پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده  به سه شهرداری مهاباد، خلیفان و گوگ تپه همچنین ۱۲۰ دهیاری شهرستان مهاباد کمک کرده است.
وی از افزایش ۵۳ درصدی پرداختی عوارض مالیات بر ارزش افزوده در این شهرستان در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ نیز خبر داد و افزود: کل مبلغی که از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از مهر ماه ۱۳۸۷ تا کنون به حساب شهرداری و دهیاری‌های شهرستان مهاباد واریز شده است ۴۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.
اندیشمند با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده یک قانون ملی و محلی است گفت: از ۹ درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصد سهم دولت، یک درصد سهم سلامت و ۳ درصد نیز سهم شهرداری و دهیاری‌ها است که هر ماه توسط ادارات مالیاتی وصول و بدون هیچ دخل و تصرفی مستقیما به حساب شهرداری و دهیاری‌ها جهت صرف در امور عمرانی واریز می‌شود.
انتهای پیام/ح


رشد پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.