معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری تهران:

رویکرد استانداری تهران کمک به تولیدکنندگان است

امامی امین گفت: رویکرد مدیریت استان تهران نیز تسهیل در تولید و کمک به تولیدکنندگان است و امیدواریم بتوانیم برای توسعه سرمایه گذاری و تولید کاری انجام دهیم.

متاسفانه تولید داخلی در شرایط خوبی قرار نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امامی امین معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع که امروز (یکشنبه) در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز حدود 12 مورد مطرح شد که در 6 مورد در حوزه بانکی و 6 مورد نیز در حوزه دستگاه های وزارت تامین اجتماعی، امور مالیاتی و محیط زیست بود.

وی افزود: در این جلسه حدود 10 مورد به تصویب هیات جلسه رسید و 2 مورد نیز به کارگروه و کمیته بررسی ارجاع شد تا بازنگری شود.

امامی امین گفت: متاسفانه تولید داخلی در شرایط خوبی قرار ندارد. دستگاه هایی که در جلسه حضور دارند باید برای تسهیل در تولید به تولیدکننده تلاش کنند.

وی ادامه داد: رویکرد مدیریت استان تهران نیز تسهیل در تولید و کمک به تولیدکنندگان است و امیدواریم با همدلی که وجود دارد، بتوانیم برای توسعه سرمایه گذاری و تولید کاری انجام دهیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری تهران تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد-هزینه است و تمام مبالغی که وصول می شود، برای پرداخت حقوق و تسهیلات بازنشستگان ومستمری بگیران هزینه می شوند.

وی افزود: باید سازمان تامین اجتماعی و تولید کنندگان برای تسهیل در فرآیند تولید با هم تعامل داشته باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

امامی امین گفت: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است؛ ما هنوز در بسیاری از وظایف خود در استان تهران در رتبه اول هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار