قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته به دلیل وقوع زلزله 9 درصد افراد زیرپوشش این نهاد افزایش یافته است که هشت درصد افراد از زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه خارج شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه   رخصتی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: این نهاد حمایتی ماهیانه بیش از 185 میلیارد ریال مستمری به 74 هزار و 545 خانوار زیرپوشش مستمری پرداخت می کند که از این مبلغ، 34 میلیارد ریال مربوط به مستمری ماهیانه، 38 میلیارد ریال مربوط به یارانه و 111 میلیار و 450 میلیون ریال از محل قطع یارانه افراد برخوردار پرداخت می شود.

وی گفت : هم اکنون 20 هزار خانوار در مناطق زلزله زده زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند که بعد از زلزله 6 هزار سهم به استان داده است.

رخصتی با اشاره به خسارت هفت هزار واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در مناطق زلزله زده اظهارداشت؛ کمیته امداد در قالب وام های بلاعوض و قرض الحسنه ساخت و بازسازی واحد های مسکونی و جایگاه دام مددجویان را تعهد کرده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی و خودکفایی معیشتی پنج هزار و 400 نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه در سال گذشته گفت: برای اشتغال زایی این افراد 970 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/د

 

20 هزار خانوار در مناطق زلزله زده زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.