رقابت ۱۷۸ اثر در نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی

نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با رقابت ۱۷۸ اثر در شهرکرد برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های سراسر کشور مردادماه سال جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با موضوعات دینی، بهداشتی، محیط زیست، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دفاعی، از ۸ تا ۱۰ مردادماه جاری به میزبانی این استان در شهرکرد خبر داد.

بهروز امیدی با بیان ارسال ۸ هزار اثر به دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور گفت: از این تعداد ۱۷۴ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

وی اضافه کرد: آثار ارسال شده در رشته‌های نقاشی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، معماری داخلی، نقشه کشی، معماری، طراحی و دوخت، پویانمایی صنایع چوب، صنایع دستی، تولید برنامه تلویزیونی و درس‌های طراحی و عکاسی، کارگاه هنر و چاپ دستی، از هنرجویان هنرستان‌های ۲۴ استان کشور است.

گفتنی است؛ ثبت نام در این جشنواره همزمان در سراسر کشور، از ۲۱ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت، داوری آثار و آزمون مرحله عملی استانی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد و اعلام نتایج استانی و تقدیر از برگزیدگان هم ۱۲ تا ۱۳ خرداد امسال انجام شد.

انتهای پیام/خ

شهرکرد میزبان جشنواره کشوری هنرهای تجسمی هنرستان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.