شهرکرد؛

راهیابی 5 اثر به مرحله کشوری جشنواره هنرهای تجسمی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از راهیابی 5 اثر هنرجویان استان به مرحله کشوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی گفت: مرحله استانی این جشنواره خردادماه امسال با رقابت 153 اثر از هنرجویان رشته های گرافیک، نقشه کشی معماری، طراحی دوخت، صنایع دستی، نقاشی، پویا نمایی و دروس کارگاه هنر هنرستان های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: پس از داوری انجام شده، مریم فتاحی وانانی در رشته طراحی دوخت از ناحیه یک شهرکرد، سیده نسترن جزایری در رشته چاپ دستی، و محمدجواد حداد جونقانی و محمدرضا مظفری وانانی در رشته نقشه کشی معماری از ناحیه 2 شهرکرد، معصومه نظریان گندمانی در رشته چاپ دستی و اعظم کابلی بروجنی در رشته گرافیک از شهرستان بروجن به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی هر ساله با هدف ایجاد رقابت سازنده در هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره بستری مناسب برای شکوفایی خلاقیت و استعدادها و پویایی بیشتر هنرجویان در ارائه و خلق آثار هنری ایجاد می کند.

امیدی یادآور شد: مرحله نهایی و کشوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای، اواخر تیرماه جاری در سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.