شهرکرد؛

اختتامیه نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد

آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد، در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی به کار خود پایان داد.

در این آیین همچنین از 16 نفر از فعالان برتر قرآنی استان تجلیل شد.

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، از 29 خردادماه در قالب دومین ویژه برنامه جشن رمضان با حضور ناشران برجسته کشوری و در 40 غرفه در شهرکرد گشایش یافت و به مدت 10 روز پذیرای علاقمندان بود.

محصولات این نمایشگاه نیز با تخفیف 15 تا 50 درصد عرضه شد.

15 غرفه فروش کتاب و نرم افزار، 4 غرفه ویژه کودکان، غرفه بازی های رایانه ای، غرفه اکران فیلم های کوتاه با مضامین قرآن، غرفه عترت و شهدا، غرفه یادمان شهدا، غرفه محافل و نشست های تخصصی، غرفه عفاف و حجاب با عنوان «هیچ کس را به خاطر مراقبت از جواهراتش سرزنش نمی کنند»، غرفه ثبت نام مشهد اولی ها جهت اعزام، نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی، مراسم و محافل انس با قرآن، اجرای تئاتر خیابانی، شب شعر و خاطره، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی، کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان و تعویض قرآن های چاپ قدیم با قرآن های چاپ جدید از بخش ها و برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار