برنامه‌های دهه کرامت در کردستان تشریح شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه برنامه ریزی، سیاستگذاری و هماهنگی فعالیت‌های فراغتی دهه کرامت عنوان کرد، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی قابل توجهی به مناسبت دهه کرامت در کردستان انجام خواهد شد.

برنامه‌های دهه کرامت در کردستان تشریح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه برنامه ریزی، سیاستگذاری و هماهنگی فعالیت‌های فراغتی دهه کرامت شامگاه یکشنبه ۳۱ تیرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان کردستان برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه برنامه ریزی، سیاستگذاری و هماهنگی فعالیت‌های فراغتی دهه کرامت که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی قابل توجهی به مناسبت دهه کرامت در کردستان انجام خواهد شد.

گلاویژ فتاحی افزود: اجرای جُنگ‌های شادی در سطح استان و شهرستان ها، اجرای طرح کتابخوانی، معرفی و تجلیل از جوانان نخبه و کارآفرین استان و جشنواره فیلم‌های کوتاه در راستای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌های هستند که به همین مناسبت در کردستان برگزار می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: سرود، نمایش، مسابقه ورزشی، فرهنگی و هنری، اجرای موسیقی، بازی‌ها و ورزش‌های بومی محلی، تجلیل از جوانان نخبه و کارآفرین استان برنامه‌هایی است که در قالب جُنگ شادی برگزار می‌شود.

وی به ترغیب جامعه به کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: هر شب در جُنگ‌های شبانه یک کتاب با موضوع زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، حجاب، عفاف و پاکدامنی، اشتغال و کارآفرینی، ازدواج و همسریابی، تربیت فرزند، جوانان و مشارکت‌های اجتماعی، گردشگری و بوم گردی، فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی معرفی خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان خاطر نشان کرد: به منظور الگوسازی، هویت آفرینی، تشویق جوانان و ایجاد انگیزه در این مدت از جوانان نخبه علمی، فعالان عرصه فرهنگی، هنری و محیط زیست، فعال‌ترین سمن جوان، کارآفرینان و جوانان موفق روستایی و عشایری تجیلیل و تقدیر خواهد شد.

گلاویژ فتاحی در پایان یادآور شد:در راستای حمایت از کالای ایرانی جشنواره فیلم‌های سه دقیقه ایی توسط فیلم سازان جوانان به نمایش گذاشته خواهد شد و از تهیه کنندگان بهترین فیلم‌ها در این جشنواره تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ز

تشریح برنامه های دهه کرامت در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.