برگزاری چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در سنندج

چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در سنندج در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که از ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری همزمان با دهه کرامت درخانه کرد سنندج در حال برگزاری است
در این دوره از جشنواره که با استقبال پرشور مردمی همراه بود، ١٤ گروه مولودی خوانی داخل کشورو یک گروه از اقلیم کردستان عراق، ١٦ مولودی خوان برگزیده از سراسر کشور و ۴ مولودی خوان از اقلیم کردستان عراق به اجرای مولودی خوانی و مداحی پرداختند.

در این رویداد فرهنگی، بیش از ۲ هزار نفر از مردم فرهنگ دوست سنندج در این جشنواره حضور یافتند و که این حضور نشان دهنده علاقه و استقبال مردم استان از برنامه‌های فرهنگی است.
 گفتنی است، گروه‌های مولودی خوانی نوای قدسیان، نور، نوای رحمت، کارین، حزین، اخوان و یاهو از کردستان، آیین از فارس، انوار از خراسان رضوی، آراس از یزد، روجیار از کرمانشاه، کمالات از آذربایجان غربی، بیداد از خراسان شمالی، آلان از بوشهر در طول دو روز برگزاری جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.
 انتهای پیام/م

چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو درسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.