عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی قم عنوان کرد؛

واکنش نماینده مجلس از عدم به کارگیری جوانان درحل مشکلات مجلس

امیرآبادی با انتقاد از عدم به‌کارگیری ظرفیت‌های جوانان در حل مشکلات کشور گفت:ما باید با دنیا مذاکره کنیم و باید از ارتباطات گسترده تجاری و اقتصادی در دنیا استفاده شود و در این رابطه تلاش کنیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمدامیرآبادی فراهانی،عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی قم، با اشاره به جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رئیس مجلس و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیرامون FATF گفت: این جلسه کاملاً محرمانه بود و نقطه نظرات اعضای جامعه مدرسین در این جلسه مطرح شد و آقای لاریجانی در دفاع از این لوایح چهارگانه به اعضا توضیحاتی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه سؤال از نمایندگان موردحمایت جامعه مدرسین امری مبارک است، عنوان کرد: بنده معتقدم جایگاه حوزه و جامعه مدرسین بسیار بالاست و نباید پله ترقی سیاستمداران باشد و اگر از فردی حمایت کردند باید نمایندگان آنان پاسخگوی مسائل کشوری و استانی باشند.

وی با انتقاد از عدم به‌کارگیری ظرفیت‌های جوانان در حل مشکلات کشور تصریح کرد: ما باید با دنیا مذاکره کنیم ولی دنیا که فقط آمریکا و اروپا نیست و باید از ارتباطات گسترده تجاری و اقتصادی در دنیا استفاده شود و باید در این رابطه تلاش کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی دشمنان انقلاب این‌همه برای تحریم نظام تلاش می‌کنند، ما هم باید تلاش مضاعف کنیم و مشخص شد که برجام و پسابرجام هیچ عائده‌ای برای کشور نداشت.

‌امیرآبادی بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را مربوط به سوء مدیریت دانست و اضافه کرد: همه مشکلات ناشی از تحریم نیست و زمانی که دولت تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشته و برجام چنین سرنوشتی پیدا کرده است باید این شرایط اثرات روانی در بازار و جامعه داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از برخی نمایندگان مردم در مجلس در ارتباط با وزرای دولتی بیان کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان زمانی که خود آن‌ها رأی به حضور وزیری در دولت داده‌اند با وزرای مربوطه عکس سلفی می‌گیرند که این موضوع بسیار آزاردهنده است.

وی بزرگ‌ترین مشکل کشور را نقدینگی برشمرد و یادآورشد: یک‌میلیون و 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که هر کجا این مبلغ سرازیر در بازارهای سکه، ارز، مسکن و خودرو شده خرابی به‌بار آورده است.

انتهای پیام/ح

جزئیات نشست جامعه مدرسین با رئیس مجلس ‌پیرامون FATF

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار