امیرآبادی مطرح کرد؛

حمایت از کالای ایرانی یعنی برندسازی/ افزایش ۲۵ درصدی استاندارد کالا در قم

نماینده مردم قم گفت:حمایت از کالای ایرانی یعنی برندسازی و تولید کالایی که با فکر و خلاقیت ایرانی تولید شده و مونتاژ نباشد.

حمایت از کالای ایرانی یعنی برندسازی/ افزایش ۲۵ درصدی استاندارد کالا در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان،گفت :حمایت از کالای ایرانی یعنی برندسازی و تولید کالایی که با فکر و خلاقیت ایرانی تولید شده نه مونتاژ.در این راستا باید برنامه ریزی و حمایت از تولید داخل صورت گیرد.

وی یکی از کمک ها به تولیدکنندگان را دادن ارز رایگان اعلام و عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده که مدعی هستیم از مردم می گیریم از تولیدکننده می گیریم و دولت می تواند چند سالی این مالیات را ببخشد‌.


نماینده مردم قم بیان کرد: در حال رایزنی در خصوص این دو موضوع با دولت هستیم تا بتوان از تولید کالای ایرانی حمایت شود.


امیرآبادی گفت: اگر تولید کنندگان حقوق مصرف کننده را رعایت کنند، نیازی به وام نیست، نیازی به رفتن در صرافی ها هم نیست.


وی تصریح کرد: خدمات پس از فروش کالای ایرانی جا نیفتاده، این قابل قبول نیست، در حالی که این مسئله در مورد کالاهای خارجی در کشور ما بهتر است.


نماینده مردم قم گفت: اگر صنعتی می خواهد پیشرفت کند نیاز است تا خواسته های مصرف کننده با خوش رویی پاسخ داده شود.


امیر آبادی در خصوص پیام رسان ها گفت: یک جمعیت ۸۰ میلیونی افتاده دست کسی که معلوم نیست، کجاست؟ چه می کند؟ این گونه نیست یک نفر که فرهنگ یک کشور را بهم بریزید و پاسخ گو نیست،ورود به مجلس از طریق همین پیام رسان ها اتفاق افتاده است، باید در این زمینه کمک و حمایت کنیم از پیام رسان های داخلی تا پیشرفت کنند و مشکلاتشان رفع شود.


امیرابادی در خصوص شرکت های خودروساز هم گفت: از میان افراد جذب شذه به این شرکت ۸ هزار نفر ان توسط نمایندگان مجلس بوده است، که این نشان می دهد افراد شایسته انتخاب نشده است که پراید، سمند و پژو اینگونه می شود، لازم است افرادی که معرفی می کنیم نخبه باشند تا کالایی که تولید می شود مورد پسند مصرف کننده هم باشد.

صادقی،استاندار قم در این همایش گفت: برای رشد اقتصاد کشور باید ملزومات ان را در نظر بگیریم، یعنی تولید، اشتغال و مصرف که ماهیت و اصل اقتصاد مقاومتی است و همه مسئولان و مردم و تولید کنندگان نقش خود را بشناسند و به ان عمل کنند تا این شعار محقق شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی استاندارد کالاها در قم بر ضرورت حرکت بیشتر در راستای کیفیت و رقابت پذیری در تولید کالا تاکید کرد.


صادقی قیمت تمام شده را هم بسیار مهم خواند و گفت: با بودن کاهش قوانین دست و پا گیر و مالیات می توان خدمات بهتر عرضه و قیمت ها را کنترل کرد.


استاندار قم با اشاره به برنامه ریزی ها و رفع برخی دغدغه های تولیدکنندگان گفت: برخی مشکلات در اختیار استان نیست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی گفت: تشویق به ورزش همگانی یکی از راهکارهاست و شما تولید کنندگان می توانید با حمایت از ورزش قهرمانی در این راستا کمک حال باشید.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.