مسئول دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان گفت: برای دومین سال پیاپی شرایط تحصیل افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در این استان مهیا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، میثم برازنده  مسئول دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با پیگیری دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان این شرایط فراهم شده است.

وی افزود: از امروز اول مرداد به مدت یک ماه نام نویسی از این افراد در فرمانداری‌ها از طریق پر کردن فرم خوداظهاری قابل انجام است.

مسئول دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی افراد فاقد مدارک هویتی و همچنین ایجاد فضایی برای بهره مندی این افراد از تحصیل است.

برازنده ادامه داد: مدارک لازم برای ارائه درخواست این افراد ۲ قطعه عکس از والدین و ۲ قطعه عکس از دانش آموز همراه با پر کردن فرم الف. و ب. در فرمانداری‌ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی است.

وی افزود: همه افراد فاقد مدارک هویتی واجب التعلیم بدون محدودیت سنی می‌توانند در این یک ماه برای تحصیل نام نویسی کنند.

به گفته وی سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در سیستان و بلوچستان برای تحصیل نام نویسی کردند که بیش از چهار هزار نفر از آنان اتباع افغانستان بودند.

وی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵ هزار واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در سیستان و بلوچستان برای تحصیل نام نویسی کنند.

انتهای پیام/ع

نام نویشی بیش از ۱۵ هزار واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار