یک سال بعد از آن بازی پرحاشیه;

آن دست‌ها و آن حرف‌ها

روزپنجشنبه و با آغاز لیگ برتر در اهواز یک بازی حساس بین دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی برگزار خواهد شد، دوتیمی که فصل قبل هم بازی‌های پرحاشیه‌ای باهم داشتند.

آن دست‌ها و آن حرف‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  هجدهمین دوره لیگ برتر روز پنجشنبه با انجام چهاربازی جذاب در شهر‌های مختلف ایران آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته اول فولادخوزستان در اهواز میزبان پارس جنوبی جم است. این بازی ساعت ۲۰:۴۵ و به میزبانی فولاد برگزار خواهد شد.

در لیگ هفدهم پارس جنوبی که تا اواسط نیم فصل دوم یکی از مدعیان قهرمانی بود در رتبه پنجم قرار گرفت و فولاد با سه امتیاز کمتر هفتم شد. حالا دو تیمی که تقریبا شرایط مشابهی در جدول فصل گذشته داشتند یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته اول را برگزار می‌کنند البته که بخشی از حساسیت این بازی به خاطر اتفاقاتی است که از بازی دور رفت دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر رقم خورد.

فلش بک

پارس لیگ برتر هفدهم را رویایی آغاز کرد و در یازده هفته اول ۷ برد و ۴ تساوی به دست آورد و با ۲۵ امتیاز صدرنشین بود. در آن سو فولاد، اما با هفده امتیاز در رده پنجم قرار داشت. دیدار رفت دو تیم در اهواز برگزار شد و حواشی آن قبل از آغاز مسابقه رخ داد جایی که سیروس پورموسوی سرمربی فولاد مدعی شد مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی حاضر نشده است با او پیش از بازی دست بدهد.

در ابتدای این بازی وقتی پورموسوی به سمت مهدی تارتار می‌رود، سرمربی پارس جنوبی عنوان می‌کند که به دلیل سرماخوردگی با او دست نمی‌دهد. با توجه به این که تارتار در هفته پنجم و در بازی با استقلال خوزستان با عبدالله ویسی سرمربی این تیم دست نداده بود باعث شد تا اخبار مختلفی در رسانه‌ها منتشر شوند. البته که بعد از آن سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه برخی تماس‌ها از سوی افراد ناشناس با بازیکنان تیمش قبل از بازی فولاد گرفته شده، به نوعی دلایل دست ندادنش را شرح داد.

یک سال بعد

حالا نزدیک یک سال از آن بازی می‌گذرد. فولاد خوزستان در هفته دوازدهم توانست نوار شکست ناپذیری پارس جنوبی را پاره کند و در هفته ۲۷ و بازی برگشت نیز دو تیم در جم به تساوی بدون گل رسیدند تا جدال پورموسوی و تارتار با برد خانگی فولاد به نفع سرمربی این تیم باشد. روزپنجشنبه، اما دوتیم با شرایط متفاوتی نسبت به فصل قبل به مصاف هم خواهند رفت. پارس جنوبی دیگر آن تیم ناشناخته فصل گذشته نیست هرچند با تغییرات نسبتا زیادی که در بازیکنانش ایجاد شده امسال نیز با چهره‌ای جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد. فولاد هم یکی از تیم‌های بی سرو صدای پیش فصل بوده و به نوعی چراغ خاموش حرکت کرده است.

با این وصف باید منتظر بمانیم و ببینیم این دو مربی در ابتدای بازی باهم دست خواهند داد؟ اما واقعیت این است که بیش از آنکه مسایلی، چون دست دادن دو مربی در ابتدای بازی اهمیت داشته باشد رعایت اصول جوانمردانه در طول و خارج از زمین مسابقه حائز اهمیت است. با این حال به نظر می‌رسد این بار پورموسوی و تارتار با هم دست بدهند، اتفاقی که می‌تواند فضا را کاملا تغییر دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.