رئیس باشگاه خبرنگاران جوان؛

صمیمیت، همدلی و تعامل بین بخشی در صدا وسیمای مرکز یزد، ستودنی است

مدیر کل صدا وسیمای یزد گفت: باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد ظرفیت درخشش در سطح ملی را داراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در نشست مشترک با رئیس باشگاه خبرنگاران جوان و مدیر امور استان‌های باشگاه با تبریک دهه کرامت به ظرفیت بالای باشگاه خبرنگاران جوان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:خبرنگاران این مرکز با کمترین امکانات و انتظار و تنها با عشق به نظام و ولایت بصورت شبانه روز در انجام رسالت خویش تلاش می‌کنند.

پهلوانیان با بیان اینکه عملکرد و فعالیت‌های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد در سطح کشور و استان برای صدا وسیمای مرکز یزد افتخار آفرین است، افزود: برای اولین بار در کشور باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد اقدام به راه اندازی دفتر خبری در شهرستان‌های استان کرده که شایسته تقدیر است.

ستوده نیا رئیس باشگاه خبرنگاران جوان با تبریک دهه کرامت گفت: صداوسیمای مرکز یزد نسبت به سایر مراکز منحصربه فرد بوده و فضای گرم و صمیمی آن و توجه جدی و حمایت مدیرکل صداوسیما و معاونت خبر با باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد دارند ستودنی است.

ستوده نیا افزود: باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی که دارد می‌تواند در بخش‌های فضای مجازی، مکتوب و تصویری در سطح ملی درخشان ظاهر شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان حضور پررنگی در بخش‌های مهم خبری مانند خبر ۲۰:۳۰ و ۲۱ را دارند اظهار داشت:امیدواریم گزارش‌های مرکز یزد در بخش‌های مختلف خبری به ویژه در بخش‌های ۲۰:۳۰ و ۲۱ به خوبی پخش شود.

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان خاطرنشان کرد:کشور و حتی دنیا درگیر جنگ اراده‌ها است و سربازان اصلی این نبرد رسانه‌ها هستند که این مسئولیت مارا سنگین‌تر می‌کند.

امینی مدیرباشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد نیز با تبریک دهه کرامت به فعالیت‌های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد در بخش‌های تولید خبر و آموزش اشاره و گزارشی در این زمینه ارائه کرد.

انتهای پیام/ی

عملکرد باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد ستودنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.