دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در سطح استان یزد در اردکان راه اندازی می‌شود

فرماندار اردکان از راه اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در سطح استان یزد در این شهرستان خبر داد.

هادی مقیمی فرماندار اردکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: همزمان با ولادت مسعود ثامن الجج علی ابن موسی بن الرضا دفتر خبری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان اردکان در روز سه شنبه صبح با حضور مسولین استان و شهرستان راه اندازی خواهد شد.

مقیمی افزود: این واحد‌ها  نقش بسیار بسزایی در معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها؛ استعداد‌های شهرستان خواهد داشت و در حوزه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و می‌تواند  بازتاب دهنده‌ی مشکلات و پل ارتباطی بین مردم و دولت باشد.

وی ادامه داد: در کنار همه‌ی این اتفاقات خوب باشگاه خبرنگاران جوان یکی از رسالت‌ها و وظایفش که حتما به مرحله‌ی اجرا در خواهد آورد آموزش علمی افراد علاقمند و به خصوص جوانانی که به حوزه‌ی خبر علاقه دارند و کلاس‌هایی را در غالب آموزش تدوین خبر؛ خبرنگاری که امیدوارم با استقبال بسیار خوب جوانان روبه رو شود.

فرماندار اردکان: از مسولین صدا و سیما و مدیر کل صدا و سیما؛ مسول باشگاه خبرنگاران جوان استان تلاش قابل توجهی داشتند برای راه اندازی این دفتر خبری تشکر و قدر دانی کرد.

وی از راه  راه اندازیدو دفتر در دو شهرستان دیگر خبر داد و گفت : و زیر ساخت‌ها و تجهیزات لازم برای این دفاتر آماده شده است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی اولین دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در سطح استان یزد در اردکان

برچسب ها: اخبار ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار