رونمایی از تمبر طلایی هزار و ۲۰۰ سالگی ورود امام رضا (ع)

مدیرکل پست خراسان رضوی از رونمایی تمبر طلایی به مناسبت هزار و ۲۰۰ سالگی ورود امام رضا (ع) فردا در حرم رضوی خبرداد.

رونمایی از انتشار تمبر طلایی هزار و 200 سالگی ورود امام رضابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  احمد موسوی  مدیر کل پست خراسان رضوی در سفر به بردسکن و در بازدید از اداره پست این شهرستان افزود:مراسم رونمایی از این تمبر فردا همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) با حضور مسئولان در حرم مطهر انجام می شود. 
 
وی با بیان اینکه اداره پست بردسکن در ارزیابی‌های انجام شده رتبه‌های اول تا دوم را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است گفت:با مدیریت بسیار خوب سید مجید ازهری رئیس اداره پست بردسکن این اداره توانست در بسیاری از حوزه‌ها در استان سرآمد باشد .

مدیر کل پست خراسان رضوی با بیان اینکه  مدیران باید در حوزه کاری با خدمت خود گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند افزود:این سرانه نسبت به کشور‌های اروپایی بسیار کم است که می‌طلبد دراین رابطه مردم و ادارات شرکت پست را یاری دهند و برخی از خدمات را به پست واگذار کنند.

موسوی با اشاره به پروژه سیماک سامانه یکپارچه املاک در خراسان رضوی گفت: این طرح دانش بنیان یکی از اقدامات اولویت دار و مرتبط با اقتصاد مقاومتی است که 15 سال بر روی آن کار شده است. وهدف این سامانه یکپارچه سازی و اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به املاک است که 12 دستگاه به صورت پراکنده در این زمینه فعالیت دارند.

وی اهداف این طرح را شفاف سازی در فرایند صدور مجوزها، قطع ارتباط ارباب رجوع و کارکنان، به حداقل رساندن تردد‌ها و پایان دادن به امضا‌های طلایی دانست.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: بردسکن سومین شهر خراسان رضوی است که به سامانه سیماک پیوست که امید است با کمک فرماندار شهرستان و بخشداران و دهیاران این مهم به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
 
وی با اشاره به پروژه جی نف در خراسان رضوی گفت: دراجرای این طرح هر فرد باید دارای یک کد ملی و کد پستی منحصر به فردی داشته باشد که در خراسان رضوی نیز این طرح اجرایی شده است.
 
انتهای پیام//ن.ط
 

سفر مدیر کل پست خراسان رضوی به بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.