ارسال ۳۴۶ مقاله به کنفرانس ملی هیدرولیک ایران

تاکنون ۳۴۶ مقاله به دبیرخانه هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در شهرکرد ارسال شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رسول میرعباسی دبیر هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران از تمدید مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این کنفرانس تا ۱۲ مردادماه جاری خبر داد.

وی با بیان برگزاری این کنفرانس ملی از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری به همت انجمن هیدرولیک کشور و با همکاری گروه‌های مهندسی عمران و آب در دانشگاه شهرکرد گفت: تاکنون ۳۴۶ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است.

میرعباسی اضافه کرد: مهندسی رودخانه، هیدرولیک محاسباتی، هیدرولیک دریا و سواحل، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرو انفورماتیک، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، سازه‌های هیدرولیکی، دستگاه‌های انتقال و توزیع آب، و کاربرد GIS و RS در مهندسی هیدرولیک از محور‌های این کنفرانس علمی می‌باشد.

وی، تبادل دانش فنی و تجربیات و ارتقای کیفیت و کاربردی نمودن تحقیقات مربوط به علم هیدرولیک، سازه‌های هیدرولیکی و صنعت آب، توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و بررسی مسائل آب و محیط زیست را از اهداف این کنفرانس بیان کرد.

میرعباسی از علاقمندان خواست: برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه مدیریت و داوری هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران، به نشانی اینترنتی conf.sku.ac.ir/۱۷hydro مراجعه کنند.

دانشگاه شهرکرد در غرب این شهر (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تمدید مهلت ارسال مقالات به کنفرانس هیدرولیک ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار