مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی آباده

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی آباده، ایزدخواست و ناحیه صنعتی سورمق در شهرستان آباده خبر داد.

مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی آبادهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده از مجهزترین و بهترین شهرک‌های صنعتی استان محسوب می‌شود، گفت: این شهرک صنعتی با دارا بودن تمامی زیرساخت‌ها آماده جذب حداکثری سرمایه گذاران است و در این زمینه مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران اختصاص می‌یابد.

وی کاهش سهم پرداخت نقدی به ۱۰ درصد با اقساط ۴۲ ماهه را از دیگر مشوق‌هایی اعلام کرد که در این شهرک صنعتی اعمال می‌شود.

فتوحی افزود: شهرک صنعتی آباده با ۴۵ واحد بهره بردار و ۳۵ واحد در حال ساخت و ساز و ۸۰۰ نفر فرصت شغلی بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس محسوب میشود.

وی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی ایزدخواست و سورمق نیز جزءشهرک‌های صنعتی کم تقاضا محور محسوب می‌شوند، گفت: امیدواریم با اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری امیدواریم شاهد جهش جذب سرمایه گذار در این مناطق باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و بازپرداخت مبلغ حق انتفاع در اقساط ۴۸ ماهه و نیز اختصاص ۹۰ درصد مشوق به سرمایه گذاران در صورت ایجاد اشتغال و بهره برداری از واحد صنعتی جزءشرایط ویژه‌ای است که برای سرمایه گذاری در این دو شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

فتوحی با بیان اینکه شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی‌ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است گفت:این شهرک صنعتی دارای ۹۵ هکتار مساحت است و ظرفیت استقرار ۹۰ واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ایزدخواست در شمال استان فارس با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی و نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز - اصفهان از موقعیت مناسبی برخوردار است، افزود: امکاناتی نظیر آب و برق در این شهرک صنعتی فراهم شده و همزمان با استقرار واحد‌های صنعتی، مراحل تکمیل سایرزیرساخت‌ها نیز انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اعلام حمایت و اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی سورمق، تصریح کرد: این ناحیه صنعتی با ۳۵ هکتار ظرفیت استقرار ۳۵ واحد صنعتی را دارد و پیش بینی می‌شود با استقرار واحد‌های صنعتی ظرفیت ۵۰۰ نفر اشتغالزایی در آن ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ر

شهرک صنعتی آباده از مجهزترین شهرک‌های صنعتی فارس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.