باشگاه استقلال رقم رضایت نامه حسينى را اعلام كرد

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه مجید حسینی از باشگاه ترابزون خواستار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امير حسين فتحى پس از جلسه با نمايندگان باشگاه تركيه گفت: در جلسه اى كه با معاون باشگاه ترابزون داشتيم به آنها اعلام كرديم در صورتى كه خواهان جذب حسينى بودند بايد اين كار را يك ماه پيش انجام مى دادند. قبل يا بعد از جام جهانى بايد مذاكره مى كرديد و همچنبن به نمايندگان اين باشگاه گفتم كه نبايد با حسينى به طور مستقيم وارد مذاكره مى شدند يا از او تست پزشكى مى گرفتند.

او ادامه داد : نمايندگان باشگاه تركيه اى بايد ابتدا با ما مذاكره مى كردند تا اين انتقال انجام مى شد . الان هم رسما هم به آنها اعلام كرديم براى حسينى بايد ٧٠٠ هزار دلار بدهند تا رضايت باشگاه جذب شود.

فتحى در مورد اينكه اگر در جلسه با نمايندگان ترابزون به نتيجه نرسند چه اقدامى خواهند كرد افزود : قطعا در فيفا طرح دعوى خواهيم كرد و مطمئن باشيد راى به سود ما خواهد بود اما با اين كار هم مجید حسينى محروم مى شود و هم پنجره نقل و انتقالات ترابزون بسته مى شود . ما پيگير هستيم و از حق باشگاه و هواداران استقلال نمى گذريم.

فتحى بيان كرد :هنوز با مجيد حسينى صحبت نكرديم اما مدير برنامه هاى او در جلسه امروز حاضر بود و تمامى مسائل را به حسينى انتقال مى دهد .فقط اميدوارم بهترين و عاقلانه ترين تصميم را مجيد حسينى بگيرد.

سرپرست جديد باشگاه استقلال درباره اينكه مطرح شده تيام با الهلال وارد مذاكره شده و بليت خود را براى حضور در تهران كنسل كرده گفت :خير مذاكره نداشته و تيام بليت خود را كنسل كرده و قرار امشب ساعت ٢١:٣٠ مدير برنامه هاى اين بازيكن وارد تهران شود و بلافاصله نماينده ما با او جلسه برگزار مى كند و خودم هم فردا با شفر و اين مدير برنامه نشستى را خواهم داشت.

او افزود :قطعا اگر تيام طى روزهاى گذشته به تهران مى آمد به بازى پيكان نمى رسيد .درباره تيام و جپاروف با مدير برنامه آلمانى صحبت مى كنيم و اميدوارم با يك درخواست معقول كه باشگاه اين ٢ بازيكن را در خدمت بگيريم
Shabani

فتحى در مورد جلسه با سينا خادم پور و صياد منش گفت :قرارداد هر ٢ بازيكن را نهايى كرديم و هواداران خيالشان راحت باشد .انشاله بهترين بازى را روز جمعه خواهيم داشت و بهترين نتيجه را مى گيريم

او در مورد حواشى استقلال و حضور تيام در اين باشگاه گفت :آخر خط براى استقلال تيام نيست . تيام در باشگاه استقلال تيام شده است .در گذشته چه کسی تيام را مى شناخت ؟ تيام را زمانى مى توانيم به خدمت بگيريم كه درخواست معقول داشته باشد و او از ما نخواهم كه هر رقمى خواست ما به او بدهيم  . نمى توانيم اگر ٢ ميليون دلار خواست به او بدهيم.

او افزود : تيام با الهلال مذاكره نداشته و شنيديم او با يك باشگاه ترك صحبت كرده و نامه اى كه به ما زده از تركيه بوده است. هر بازيكنى كه مى خواهد به استقلال بيايد بايد رقم مناسب داشته باشد . تبريزى را دوست داريم جذب كنيم اما با يك قيمت معقول . هنوز با آذرى وارد مذاكره نشديم اما اين موضوع را درست مى كنيم.

او در مورد وضعيت نيوماير و الحاجى گرو گفت : فعلا بحث اين ٢ بازيكن مسكوت مانده و در نظر داريم تيام و جپاروف را در ابتدا نهايى و به سر انجام برسانيم تا بازيكن خودمان شوند.


بیشتر بخوانید: جلسه فتحى با معاون باشگاه ترابزون ترکیه برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره پیوستن مجید حسینی به ترابزون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
حسيني آينده داره
آخرین اخبار