همایش مدیریت مصرف آب و برق ویژه بانوان برگزار شد

در راستای فرهنگ سازی و بهینه سازی مصرف برق و آب و رعایت الگو‌ها و استاندارد‌های مصرف، همایشی ویژه بانوان شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی و اجرایی برگزارشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت:در راستای فرهنگ سازی و بهینه سازی مصرف برق و آب و رعایت الگو‌ها و استاندارد‌های مصرف، همایشی ویژه بانوان شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی و اجرایی با مشارکت مجموعه آب و برق استان لرستان و به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزارشد.

خودنیا گفت: در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران عامل شرکت‌های آب و برق شش برنامه مشارکتی مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفت و پس از ارائه راهکار‌ها و نحوه اجرای برنامه‌ها به تأیید اعضاء رسیده و مصوب گردید.

وی برنامه‌های مصوب را بطور عمده، برگزاری همایش مدیریت مصرف ویژه بانوان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری عمومی در راستای مدیریت مصرف برق، ساخت و پخش تیزرو انیمیشن مشارکتی آب و برق در راستای مدیریت مصرف، ساخت و پخش مستند تلویزیونی و تهیه گزارش‌های مردمی در راستای مدیریت مصرف آب و برق، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه تعمیرکاران لوازم خانگی برقی و مهمتر از همه برگزاری جلسه با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه کلیه شهرستان ها‌ی استان جهت توصیه و ارائه راهکار‌های مدیریت مصرف در تریبون نماز جمعه سراسر استان برشمرد.

وی افزود: طی دوهفته گذشته ۴ مورد مهم از برنامه‌های فوق اجرا گردید و دو مورد باقی مانده مسابقه دوچرخه سواری و ساخت مستند تلویزیونی می‌باشد که طی چند روز آینده به موعد اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش مدیریت مصرف آب و برق ویژه بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار