تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی

محمدرضا خبّاز به عنوان نهمین استاندار خراسان شمالی معرفی شد.

تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده  ولی فقیه در استان در آیین تکریم مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، میدان آزمایش انسان ها و معارفه استاندار خراسان شمالی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، میدان آزمایش انسان هاست و در میدان عمل نباید سلایق بر کار مسئولان غلبه کند.
امام جمعه بجنوردگفت: میانگین عمر استانداران خراسان شمالی یک و نیم سال است و این یک آفت است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که استانداران بتوانند تفکر و برنامه‌های خود را در استان‌ها عملیاتی کنند.
حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان هم در این جلسه خدمت گذاری به مردم باید خدمت صادقانه و همراه با عمل به تکلیف باشد، گفت: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌ها وظیفه خود می‌داند برای ایجاد فضای همدلی تلاش کند.
وی همچنین از بی ثباتی در مدیریت‌ها به عنوان یک آفت یاد کرد که باعث تشویش در برنامه مدیران می‌شود افزود:
علی قربانی رییس مجمع نمایندگان استان هم با بیان اینکه خراسان شمالی از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد گفت: استاندار پیگیر طرح‌های مهم از جمله طرح‌های راه آهن، جاده بجنورد به جنگل، فاز دوم پتروشیمی خراسان ، نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان ، لاستیک بارز اسفراین ، جاده میامی به جاجرم، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی ، کاهش بیکاری و افزایش پرواز‌های بجنورد باشد.
افزود: علی رغم هزینه سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید درخراسان شمالی سطح درآمد شهری و روستایی از متوسط کشوری کمتر است.
وی گفت: ۳۵ صدم درصد از درآمد‌های کشور به استان اختصاص دارد و خراسان شمالی در بهبود فضای کسب و کار و تولید ناخالص ملی در رتبه آخر قرار دارد.
گفتنی است: در این آیین، با قدردانی از محمدرضا صالحی ، محمدرضا خباز به عنوان نهمین استاندار خراسان شمالی معرفی شد.
انتهای پیام / ب

معرفی استاندار خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.