قول وزیر ورزش و جوانان در اردستان :

تکمیل طرح ‌های نیمه‌ تمام تا پایان دولت دوازدهم

وزیر ورزش و جوانان بر تکمیل شماری از طرح های ورزشی نیمه تمام از جمله 10 سالن 5 تا 6 هزار نفری ، 3 پیست دوچرخه‌سواری و 3 سالن سرپوشیده دو و میدانی تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود سلطانی‌فر امروز در نشست صمیمی با ورزشکاران اردستانی اظهار کرد: در سفر به شهرستان‌های نطنز و اردستان و شهرهای تابعه آن از طرح ‌های نیمه‌کاره و در دست ساخت بازدید کردیم که تعدادی از آن‌ها هم در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی طرح ‌های نیمه‌کاره خوب بوده است اگر چه بعضی از آن‌ها از 10 سال پیش آغاز شده و در 2 سال گذشته کمی کار پیشرفت کرده است؛ امید داریم این طرح ‌ها را ظرف سال‌های 97 و 98 به اتمام برسانیم، آن هم با استفاده از منابع استانی و ملی و عزم و اراده‌ای که در بین مسؤولان بخش‌های مختلف دولتی، کشوری و استانی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در بخش نگهداری این دو شهرستان سرانه فضای خوبی دارند و مشکلاتی در بخش نگهداری، تعمیرات و بازسازی دارند که باید این مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این طرح‌ ها شامل استادیوم 15 هزار نفری در زنجان و ارومیه، پیست دوچرخه‌سواری در کرمان و رشت، سالن سرپوشیده در اردبیل و تعدادی استادیوم 5 هزار نفری در شهرهای مختلف کشور خواهد بود که سعی می‌کنیم از هفته دولت هفته‌ای یک مورد را به بهره برداری برسانیم و بتوانیم از این طرح ‌ها در جهت گسترش ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کنیم.

سلطانی‌فر تأکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار شده است تا پایان دولت دوازدهم حدود 10 سالن 5 تا 6 هزار نفری که در کشور نیمه‌کاره مانده، 3 مورد پیست دوچرخه‌سواری در حال ساخت، 3 سالن سرپوشیده دو و میدانی، تعدادی استخر و باقیمانده استادیوم‌های 15 هزار نفری و 5 هزار نفری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: بر روی منابع خیلی وقت گذاشته شده است تا تیم‌های اجرایی بتوانند نظارت داشته باشند و طرح‌ها را سرعت بدهند، امسال سال پررویدادی است اول آن جام جهانی بود که با دلاوری تیم ایران آبرومندانه به پایان رسید، در دهه سوم مرداد هم بازی‌های آسیایی جاکارتا و پاراآسیایی جاکارتا را پیش رو داریم.

وزیر ورزش و جوانان یادآوری کرد: از دیگر رویدادهای مهم سال 97 برای کشور المپیک جوانان در مهرماه است، رویداد مسابقات فوتبال آسیایی را در کنار این رویدادها خواهیم داشت تا بتوانیم بعد از 40 سال آقایی خود را در فوتبال آسیا نشان بدهیم.

وی در پایان گفت: سمن‌های مردم‌نهاد در دولت یازدهم کمتر از 100 مورد بود که تاکنون به 2 هزار مورد رسیده است و می‌توانیم از آن در خصوص توانمندسازی برای کمک به دولت و توسعه ورزش استفاده کنیم. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.