راه اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی

کلینیک ویژه دندانپزشکی تا  پایان شهریور ماه  راه اندازی می شود و تمام تخصص های درمانی با تعرفه دولتی انجام می شود.

راه اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکیرضایی معاون  نظام دندانپزشکی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت:  کلینیک ویژه دندانپزشکی تا  پایان شهریور ماه  راه اندازی می شود و تمام تخصص های درمانی با تعرفه دولتی انجام می شود.

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی کلینیک دندانپزشکی این است که اقشار کم در آمد نیز بتوانند ازکلیه خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسبتر برخوردار شوند.


 وی با بیان اینکه  هم اکنون در دانشکده دندانپزشکی خدمات خوبی  با  هزینه کمتری ارائه می شود گفت: برای رفاه حال شهروندان عزیز امسال تنها 2.3دهم درصد تعرفه ها افزایش پیدا کرده است.
 
 
رضایی گفت: از طریق وزارت  خانه کارهایی در حال اقدام است که خدمات دندانپزشکی نیز تحت پوشش بیمه ها قرار گیرد به خصوص برای اقشار آسیب پذیر مخصوصا کودکان زیر 12 سال  که باید مراقبت های ویژه ای در این سن انجام شود.
 
وی افزود:از سه سال پیش همکاران باید برای استرلیزه و ضدعفونی کردن تجهیزات  اتوکلاو  تیپ.بی فقط بایداستفاده کنندو تمام مطب ها باید این تجهیزات را حتما داشته باشند .
 
 رضایی از مردم خواست  از دندانپزشک مطالبه کنید که برای استریل کردن چه تجهیزاتی دارند و اگر مشکل هست و یا از روش های منسوخ شده قبل استفاده می کنند اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز


خدمات دندانپزشکی نیز تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.