برای نخستین بار؛

کارون، میزبان کارگاه آموزشی کارگردانی و بازیگری بین‌المللی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون از میزبانی این شهرستان برای نخستین بار در برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی و بازیگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی هلیلی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون بیان داشت: این کارگاه آموزشی کارگردانی و بازیگری بین‌المللی در این سطح بالا برای نخستین بار و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون و فرمانداری شهرستان کارون و بنا به درخواست هنرمندان و هنردوستان این شهرستان در روز شنبه 6 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی که با حضور کاظم نصار، کارگردان صاحب نام از کشور عراق، مهند ابراهیم العمیدی، منتقد و کارگردان تئاتر از کشور عراق، اسعد بوناشی، ایده‌پرداز اجرا از کشور کویت، برگزار می‌شود اذعان کرد: این کارگاه فرصت ارزشمندی خواهد بود تا این استادان تجربیات و دانش خود را در زمینه تئاتر و سینما ارائه نمایند.

هلیلی به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی در این سطح کیفی بالا اشاره کرد و اظهار داشت: از کلیه هنرمندان، هنردوستان و فعالان در حوزه فرهنگ و هنر دعوت می کنیم در این کارگاه شرکت کنند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.