حیدری: تیم جوانان استقلال مقابل پیکان بازی کرد/ تیام و جپاروف ما را سرکار گذاشتند

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران به دلیل حمایت از تیم جوانان ما برابر پیکان تشکر می‌کنم.

حیدری: تیم جوانان استقلال مقابل پیکان بازی کرد/ تیام و جپاروف ما را سر کار گذاشتندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره توقف استقلال مقابل پیکان در نخستین هفته لیگ برتر و نارضایتی هواداران بیان کرد: از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمدند و تیم جوانان استقلال را حمایت کردند. هفته گذشته برای ما بسیار سخت بود و برای اینکه با ۱۱ بازیکن به زمین برویم، شرایط دشواری داشتیم. سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش از همین جوان‌ها بودند.

کریمی و غفوری یک روز با ما تمرین کردند

او ادامه داد: علی کریمی و وریا غفوری که در بازی با پیکان به میدان رفتند در هفته قبل با ما تنها یک جلسه تمرین کردند. با جوان‌هایی مثل سجاد آقایی و روح الله باقری مقابل حریف قرار گرفتیم و هواداران با حضور پرشور در ورزشگاه سورپرایزمان کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: دَم بچه‌ها گرم که با وجود خوب نبودن شرایط تیم، بازی خوبی انجام دادند و امیدوارم در هفته آتی وضعیتمان بهتر شود.

تیام و جپاروف استقلال را سرکار گذاشتند

مدافع تیم استقلال تهران در مورد دیر شروع شدن تمرینات آماده سازی استقلال گفت: هرچند تمریناتمان را دیر شروع کردیم، اما بازیکنانی مانند مامه تیام و سرور جپاروف هم استقلال را سرکار گذاشتند. تا ۲ روز پیش این بازیکنان می‌گفتند می‌آییم، نمی‌آییم، ۶ ماهه قرارداد می‌بندیم و ۳ ساله قرارداد می‌بندیم. اینجا استقلال است و حتی زمانیکه تیام به این تیم آمد، بازیکن بزرگی نبود. البته برای ما خوب بازی کرد و می‌توانست با دریافت پول بیشتر در استقلال بماند.

تیام و جپاروف باید جدایی خود را ۲ هفته زودتر به باشگاه اطلاع می‌دادند

او افزود: اگر تیام و جپاروف نمی‌خواستند به استقلال بیایند باید ۲ هفته زودتر این موضوع را اطلاع می‌دادند تا باشگاه به جای آن‌ها بازیکن بگیرد. در خط حمله بازیکنان زیادی نداریم و باید تقویت شویم. انشالله در هفته‌های آتی یک یا ۲ مهاجم با استقلال قرارداد ببندند.

مردم درباره جدایی ستاره‌های استقلال همه چیز را می‌دانند

حیدری درباره مقصر اصلی جدایی ستاره‌های استقلال اظهار داشت: همه دست به دست هم دادند تا چنین اتفاقی رخ دهد. مردم همه چیز را می‌دانند و لازم نیست خسرو حیدری، پژمان منتظری یا مهدی رحمتی درباره مقصر جدایی بازیکنان شاخصمان حرف بزنند. تمام هواداران در جریان جزئیات هستند.

کاری به شعار علیه وزیر ورزش و جوانان ندارم

او درباره شعار دادن هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و جوانان گفت: به این مسائل کاری ندارم چراکه وظیفه ام فوتبال بازی کردن است. هواداران استقلال ناراحت هستند چراکه باید تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد، تقویت شود.

درخواست ابراهیمی برای عقد قرارداد دلاری با استقلال صحت ندارد

حیدری درمورد اینکه شنیده می‌شود امید ابراهیمی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده است با او قرارداد دلاری ببندند، بیان کرد: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد چراکه امید درباره حق و حقوقش با کسی حرف نزده بود. ابراهیمی بازیکنی حرفه‌ای است که ۳۰ سال سن دارد و تصمیم گرفت امسال در لیگ قطر بازی کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

جام جهانی بیشترین ضربه را به استقلال زد

بازیکن باتجربه استقلال درمورد اینکه آیا اقدام مجید حسینی برای رها کردن این تیم درست بوده است یا خیر، اظهار داشت: مجید حسینی در جام جهانی بازی کرده است. این مسابقات برای مردم خوب بود، اما بیشترین ضربه را به استقلال زد.


بیشتر بخوانید: آبی پوشان جوان با یک امتیاز استارت زدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
بازيكنان غيرتي بازي كنن استقلال به روزاي خوبش برميگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
بازيكنان غيرتي بازي كنن استقلال به روزاي خوبش برميگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
آخرین اخبار