سگی که قاچاقچیان برای سرش جایزه گذاشته‌اند! + فیلم

قاچاقچیان مواد مخدر برای کشتن یک سگ پلیس جایزه گذاشته‌اند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­سگی شش ساله از نژاد ژرمن شپرد که سومبرا نام دارد به پلیس کلمبیا در کشف هزاران کیلوگرم کوکائین جاسازی شده در چمدان‌ها، قایق‌ها و یا محموله‌های بزرگ میوه کمک کرده است.

در حالی که این سگ به شناسایی قاچاق کوکائین ادامه می‌دهد، او به هدف قدرتمندترین باند مواد مخدر کلمبیا تبدیل شده است.

پلیس کلمبیا اخیر افشا کرده است که گلف کلن (Gulf Clan)؛ کارتل مواد مخدری که ارتش چریکی دارد، پیشنهاد داده است هر کسی که این سگ را بکشد و یا آن را بگیرد پاداش هفت هزار دلاری دریافت می‌کند.

این موضوع باعث شده است تا پلیس کلمبیا محل سومبرا را که در اسپانیایی به معنای "سایه" است، از یک بندر پر تردد در ساحل دریای کارائیب به پایتخت کلمبیا تغییر دهد. این سگ اکنون در محل جدید خود با استفاده از حس بویایی غیرعادی‌اش محموله‌های مشکوک را در فرودگاه بین المللی الدورادو در بوگوتا شناسایی می‌کند.

پس از پایان فعالیت شش ساعته سومبرا، این سگ با یک خودروی ون که پنجره‌های پوشیده و مشکی دارد به محل زندگی‌اش منتقل می‌شود. همچنین معمولا دو فرد مسلح این سگ را همراهی می‌کنند.

برخی از کار‌های مهم سومبرا شامل کشف بیش از پنج تن از کوکائین متعلق به کارتل گلف کلن است که مقصدش اروپا بود و در جعبه‌های موز جاسازی شده بودند.

طبق گفته افسران پلیس کلمبیا، حس بویایی این سگ همچنین به بازداشت بیش از ۲۴۵ نفر مرتبط با قاچاق مواد مخدر در دو فرودگاه بزرگ بین المللی کلمبیا منجر شده است.

همچنین چند ماه پیش، این سگ توانست ۷۷ کیلو کوکائین جاسازی شده در عمق یک ماشین صنعتی را شناسایی کند.

عملیات‌های پلیس کلمبیا علیه قاچاق مواد مخدر، امری خطرناک است به طوری که طبق برآورد‌های پلیس ملی کلمبیا، بیش از دو دهه گذشته آن‌ها دست کم هزار و ۸۰۰ افسر پلیس و شماری سگ را در جنگ علیه مواد مخدر از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید: نسخه ایرانی کمیسر و رکس + فیلم 


انتهای پیام/
 

خط و نشان کشیدن کارتل‌های مواد مخدر برای سگ پلیس + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
وای همه جا میره گشت ولی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۰۹:۴۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
خداخودش حافظش باشه این حیوون خوب وخادم آدمارو انشالاه.!
-
نوقی
۰۸:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار