بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان نخستین بازی و تجربه تیم ما در لیگ هجدهم بود

هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت:بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان نخستین بازی و تجربه تیم ما در لیگ هجدهم بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های آینده امتیازات کامل را به دست آوریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کیانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تساوی تیم خود مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: کیفیت نخستین بازی‌های لیگ برتر همیشه خوب نیست و هرچه پیش رفتیم عملکرد بهتری پیدا کردیم و با صحبت‌های قلعه‌نویی بین دو نیمه توانستیم بازی را بچرخانیم و موقعیت‌های بیشتری به‌دست آوردیم.

وی افزود: بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان نخستین بازی و تجربه تیم ما در لیگ هجدهم بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های آینده امتیازات کامل را به دست آوریم.

هافبک تیم سپاهان اصفهان درباره وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان بیان کرد: چند باری پیش آمد که بر روی چمن لیز خوردیم اما در کل ورزشگاه نقش‌جهان و چمن آن بسیار خوب هستند.

وی پیرامون وضعیت تیم سپاهان در فصل جاری تصریح کرد: به یقین با پتانسیل بالای تیم، کار فنی، هواداران، ورزشگاه خوب و همچنین بازیکنان جذب شده می‌توانیم عملکردهای مثبتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.