معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اسکو برای واگذاری به سرمایه‌گذاران خبر داد.

تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اسکو برای سرمایه‌گذاریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سهراب فیض‌زاده معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: شهرک صنعتی اسکو که یکی از مطالبات دیرینه اهالی این شهرستان بود، به مرحله واگذاری رسیده و اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های آن در حال انجام است.

وی افزود: خیابان سازی این شهرک در دست اجرا بوده و همزمان با آن جاده دسترسی شهرک با وجود نیاز به حجم بالای خاکبرداری و اصلاحات توپوگرافی انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود طی سه ماه آتی آماده‌سازی آن به اتمام برسد.

فیض‌زاده ادامه داد: گازرسانی به شهرک صنعتی اسکو طی چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و شبکه داخلی گاز این شهرک نیز به طور موازی در حال انجام است که مشکل تأمین گاز این شهرک را رفع خواهد کرد.

وی گفت: تأمین آب شهرک صنعتی اسکو نیز انجام شده و با توجه به اینکه شبکه داخلی آن به اتمام رسیده منتظر اتمام خط انتقال هستیم، تا آب مورد نیاز واحد‌ها را تأمین کنیم.

شهرک صنعتی اسکو ۵۷ هکتار وسعت دارد که تا رده سه زیست محیطی امکان واگذاری زمین در آن وجود دارد. 

 

انتهای پیام/ش

شهرک صنعتی اسکو ۵۷ هکتار وسعت دارد 

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.