تیم ملی دوچرخه سواری به مالزی اعزام می شود

تیم ملی دوچرخه سواری برای آماده سازی بیشتر به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ امشب به مالزی اعزام می‌شوند تا در این کشور اردو بزنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای تیم ملی دوچرخه سواری سرعت ایران جهت برپایی آخرین اردوی آماده سازی برای بازیهای آسیایی جاکارتا امشب با ترکیب علی عسگری، فارسی نژاد، رشنو، رفیعی و مربیگری حسنعلی ورپشتی راهی کشور مالزی خواهند شد. در بخش بانوان دو بانو در رشته های کوهستان  و استقامت نیز اعزام می شوند.
در این راستا حسنعلی ورپشتی مربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اعزام به کشور مالزی فقط برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به منظور افزایش آمادگی دوچرخه سواران برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است.

او گفت : هدفمان از برگزاری اردو در مالزی، تمرین بازیکنان در ارتفاع و پیست چوبی است؛ تمرین در پیست چوبی آن هم یک ماه پیش از اعزام به بازی های آسیایی  تاثیر به سزایی در روند آمادگی دوچرخه سواران تیم ملی دارد.
ورپشتی گفت : در ایران فقط یک پیست سیمانی در ورزشگاه آزادی وجود دارد که  بر عملکرد بازیکنان تیم ملی در تورنمنت های بین المللی موثر نیست. در فرصت باقیمانده تا برگزاری بازی های آسیایی، در مالزی تمرین خواهیم کرد و از این کشور به جاکارتا اعزام خواهیم شد.
انتهای پیام/

 

تیم ملی دوچرخه سواری در مالزی اردو می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار