متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در اردبیل متلاشی و ۱۰ نفر اعضای این باند که دو نفر تبعه خارجی بودند دستگیر شدند.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی در مورد فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته و تحقیقات و بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که گزارش‌های دریافتی در این زمینه صحت داشته و این افراد اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در اردبیل می‌کنند که دو نفر از افرادی که در این باند در حال فعالیت هستند تبعه خارجی هستند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با محرز شدن این امر هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری اعضای آن انجام شد و در عملیاتی غافلگیرنه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند تا این باند را متلاشی کنند.

عبدی تصریح کرد:  در این عملیات 10 نفر عضو این باند دستگیر و دو دستگاه خودروی مورد استفاده سوداگران مرگ توقیف و مقدار پنج کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین نیز در این عملیات از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.