نفرات برتر کونگ‌فو بانوان معرفی شدند

نایب‌رییس هیات کونگ‌فو استان خوزستان از پایان مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان در رده سنی جوانان با شناخت نفرات برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راضیه ادیب‌ فر، نایب ‌رییس هیات کونگ ‌فو استان خوزستان، با اشاره به برگزاری مسابقات کونگ فو بانوان در رده سنی جوانان طی روز جمعه، 5 مرداد ماه در سالن شهدای تکواندو مجموعه ورزشی تختی اهواز بیان داشت: در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: در وزن 48- کیلوگرم مریم عبدی‌فرد از اندیمشک، رضوان مرادی از مسجدسلیمان و سمیه ساکی از هویزه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در وزن 51- کیلوگرم نادیا طهماسبی از بهبهان و زینب آلبوسویط از هویزه به مقام های اول و دوم را رسیدند و در این وزن نفر سوم معرفی نشد.

ادیب پور اظهار کرد: در وزن 55- کیلوگرم نیز رویا رحمانی از اندیمشک، تینا اردشیری از مسجدسلیمان به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و ام‌البنین ساکی از اهواز و زینب سواری از هویزه به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

نایب ‌رییس هیات کونگ‌ فو خوزستان اذعان داشت: در وزن 59- کیلوگرم پریا آذری از اندیمشک، معصومه عگیلی از اهواز و رقیه ساکی از هویزه به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، در وزن 63- کیلوگرم فاطمه موسوی از اهواز و ام‌البنین ساکی‌ضباری از هویزه به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، نفر سوم معرفی نشد و در وزن 73- کیلوگرم نیلوفر فرازی از بهبهان و نرگس بوعذار و فردوس مسلمانی هر دو از هویزه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش تیمی نیز اندیمشک به قهرمانی رسید، هویزه، نایب ‌قهرمان شد و بهبهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

راضیه ادیب‌ فر با مثبت بر شمردن سطح این رقابت‌ها، اظهار داشت: همچنین مریم عبدی‌فرد، رضوان مرادی، رویا رحمانی، تینا اردشیری، پریا آذری، معصومه عگیلی، فاطمه موسوی، نیلوفر فرازی، شقایق سلیمانی و مرجان طالبی ریگی، به اردوی آماده‌سازی جهت اعزام به مسابقات کشوری دعوت ‌شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار