راهیابی دو نفر مهارت آموز مهابادی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی مهارت روسیه

دو نفر از کارآموزان مهابادی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی مهارت روسیه راه یافتند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:دو مهارت آموز این شهرستان در مسابقات ملی مهارت کشور در رشته های آشپزی و ساخت و تولید، نشان نقره و برنز کسب کردند و به مرحله نهایی انتخابی مسابقات مهارت 2019 کازان روسیه راه یافتند.

محمد سلیم عباسی افزود: در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور فرناز عبدی  با کسب مقام دوم در رشته آشپزی و امید عزیزی با کسب مقام سوم در رشته ساخت و تولید به مرحله نهایی انتخابی مسابقات جهانی روسیه صعود کردند.

عباسی تصریح کرد: این مسابقات در 33 رشته و در شهرستان کرج برگزار شد و زمان دقیق برگزاری مرحله نهایی آن پس از گذراندن آموزشهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

وی گفت: شش نفر برتر مسابقات امسال ملی مهارت و سال گذشته به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته اند که از بین آنها سه نفر برتر برای مسابقات کازان روسیه انتخاب  می شوند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد اضافه کرد: امسال یکهزار و 200 مهارت آموز در 24 کارگاه ویژه آقایان و 12 کارگاه ویژه خانمها آموزشهای فنی و حرفه ای را در این شهرستان سپری کردند.

هجدهمین دوره این رقابتهای ملی مهارت در 33 رشته با حضور 500 مهارت آموز از 31 استان در شهرستان کرج برگزار شد.

انتهای پیام/ع

موفقیت کارآموزان مهابادی در مسابقات انتخابی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.