ویدئویی دیدنی و متفاوت از نماز جماعت در مسجدالنبی(ص)

تمامی مسلمانان با هر مذهب در کنار یکدیگر شانه به شانه در مسجدالنبی(ص) به نماز می‌ایستند، تا وحدت خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روزها زائران ایرانی خانه خدا حال و هوای خاصی در سرزمین وحی دارند چرا که بسیاری از آن‌ها پس از سال‌ها انتظار به خواسته خود رسیده‌اند و اکنون در میقات با معبود خود راز و نیاز می‌کنند.

با توجه به اینکه اعزام زائران مدینه اول در حال انجام است، بسیاری از زائرانی که به مدینه مشرف شده‌اند حال و هوای این سرزمین را غیرقابل وصف می‌دانند و معتقدند باید در این مکان مقدس حضور داشته باشی تا بتوانی آن را درک کنی.

در گوشه و کنار حرم نبوی زائرانی از کشورهای مختلف، با زبان، نژاد و رنگ‌های متنوع در حال نیایش هستند؛ یکی دعا می‌خواند و دیگری برای مظلومیت ائمه بقیع اشک می‌ریزد؛ آن طرف‌تر هم زائری در حال نماز خواندن است.

در این میان برگزاری نماز جماعت مغرب حال و هوای زیبایی دارد، چرا که تمامی مسلمانان با هر مذهب در کنار یکدیگر شانه به شانه به نماز می‌ایستند. شیعه و سنی بدون در نظر گرفتن اختلافات مذهبی در بارگاه ملکوتی پیامبر اعظم(ص) وحدت خود را به نمایش می‌گذارند تا مُشتی بر دهان استکبار و تفرقه‌افکنان بزنند.

در ادامه فیلمی کوتاه از جلوه اتحاد مسلمانان در اقامه نماز جماعت در مسجدالنبی(ص) را مشاهده می‌کنید؛

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

جلوه‌ای از اتحاد مسلمانان در مسجدالنبی(ص)+ فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.