ملی پوش دوچرخه سواری:

درخشش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ هدف ملی پوشان دوچرخه سواری است

فراز شکری گفت:: تیم ملی کوهستان در بخش بانوان و آقایان پتانسیل کسب مدال در مسابقات آسیایی جاکارتا را دارد.

تیم ملی دوچرخه سواری  به دنبال درخشش در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا استفراز شکری بازیکن تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: اولین بارموفق به کسب مدال نقره انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا شدم که رقابت سختی بر سر کسب مدال طلا و نقره بود. فاصله بین مسابقات قهرمانی آسیا تا بازی‌های آسیایی جاکارتا کم است و نشان می‌دهد که تیم ملی کوهستان در بخش بانوان و آقایان پتانسیل کسب مدال را در بازی‌های اسیایی دارد.

شرکت در مسابقات مهم بین المللی

او گفت: پیش از این، حدود 2 ماه در اردوی اروپا به سر بردم که نزدیک به پنج مسابقه مهم را رکاب زدم. از جمله مسابقاتی که شرکت کردم "ورد کاپ" و یک مسابقه کلاس 2 جهانی لیگ مرحله چهارم آلمان که موفق به کسب مقام دوم شدم. همچنین مسابقات مرحله‌ای سوئیس که مقام بیستم را کسب کردم.

مهمترین رقبای ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸

شکری تصریح کرد: مهمترین رقبای ایران در بازی‌های آسیای جاکارتا، ژاپن (اصلی‌ترین رقیب)، چین و قزاستان محسوب می‌شوند. پس از انجام آزمایشات پزشکی، در تاریخ ۸ مرداد به شهرستان گرگان برای یک اردوی ۱۵ روزه‌ی ارتفاع به اعضای تیم ملی ملحق خواهم شد.

اعزام زودتر کاروان دوچرخه سواری به مسابقات

بازیکن تیم ملی دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: کاروان دوچرخه سواری حدود ۸ روز زودتر برای بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود. هیچ استراحتی تا برگزاری مسابقات نخواهیم داشت. بازی‌های دوچرخه سواری در ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) برگزار خواهد شد.

عملکرد فدراسیون و کمیته ملی المپیک فراتر از انتظار

او گفت: در اردوی 2 ماهه اروپا حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم که به لطف کمیته ملی المپیک و فدراسیون این هزینه تامین شد. یک سریع قطعات حرفه‌ای با ارزش ۶ هزار یورو برای تیم ملی کوهستان خریداری شد. فدراسیون و کمیته ملی المپیک براساس اوضاع اقتصادی ایران از حد انتظارات فراتر عمل کرده است. با وجود مشکلات اقتصادی فراوان ورزشکاران توانستند در اروپا حضور پیدا کنند و تجربیات بسیار خوبی کسب کنند.

انتخاب کادر حرفه‌ای برای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان

شکری اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی کوهستان ایران توانمندی بسیاری دارند و در مسابقات اخیر به خوبی درخشیده اند. دررابطه با کادر فنی تیم ملی کوهستان می‌تواند در آینده تیم حرفه‌ای تری باشد. تا حد امکان باید کادر فنی را در اینده حرفه ای‌تر کرد. ما در انتظار انرژی‌های مثبت خانواده دوچرخه سواری و ورزش دوستان هستیم و تلاش خود را برای شادی دل مردم خواهیم کرد. از مسولین تشکر می‌کنم که در این شرایط بد اقتصادی ایران برای تیم ملی دوچرخه سواری گل کاشتند.


بیشتر بخوانید:اولین بانوی دوچرخه سوار ایران در رنکینگ آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار