برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در فارس

مسابقه کتابخوانی نماز از پانزدهم مرداد ماه امسال در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد شریف حسینی مسئول فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: این مسابقه کتابخوانی با عنوان خانه بهشتی در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مسابقه عمومی که از نیمه مردادماه امسال برگزار می‌شود، افراد علاقه‌مند بالای ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند و برای بخش دانش آموزی از مهرماه و با فعالیت مدارس شرایط شرکت در آن اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد داوودی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به منبع مطالعاتی مسابقه با عنوان خانه بهشتی افزود: از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو و کاربردی بودن محتوا برای اقشار مختلف، تناسب با موضوع اجلاس امسال به دلیل رویکرد پرداختن کتاب به شیوه‌های دعوت به نماز، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا و همچنین کابردی بودن برای خانواده‌ها اشاره کرد.

وی سیاست ستاد اقامه نماز را قراردادن کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها و کمک به فرهنگ کتابخوانی دانست و تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند این کتاب را از ستاد‌های اقامه نماز با ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه برگزیدگان این مسابقه بصورت استانی معرفی می‌شوند، ضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند با ارسال پاسخنامه مکتوب از طریق آدرس الکترونیکی ستاد (farsnamaz@gmail.com) و همچنین آدرس پستی به نشانی شیراز خیابان قصردشت نرسیده به چهارراه سینماسعدی انتهای کوچه ۱۴ و یا بیستم مهرماه در پرتال نماز به آدرس (www.namazportal.ir) بصورت آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.

وی اضافه کرد: آدرس سایت ستاد اقامه نماز استان فارس www.fars.namaz.ir است.
انتهای پیام/ت

برپایی مسابقه کتابخوانی نماز در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار