صالحی عمران مطرح کرد؛

بازسازی ۱۴۷ خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای گفت: ۱۴۷ خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به کمک صندوق رفاه ارتقا رتبه پیدا خواهند کرد و بازسازی می شوند.

بازسازی ۱۴۷ خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم صالحی‌عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین‌نامه امضای تفاهم‌نامه حمایت کارگاه مهارت محور میان صندوق رفاه و این دانشگاه به امضا رسید، گفت: باید نهضت ملی در امر توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور ایجاد شود؛ یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که چرا به رشته‌های نظری در دانشگاه‌ها بیشتر توجه شده است و رشته‌های فنی زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: ارتقاء خوابگاه‌ها و فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل‌ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای این دانشگاه مهم است و با توجه به وضعیت ضعیف‌ مالی دانشجویان این دانشگاه‌ باید خدمات دهی به آنها را توسعه دهیم‌.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: این دانشگاه دارای 188 خوابگاه‌ است که بسیاری از آنها در رتبه 5 قرار دارند و 43 خوابگاه در رتبه‌ 4، 53 خوابگاه‌ دارای رتبه 3، 20 خوابگاه دارای رتبه 2 و یک خوابگاه‌ دارای رتبه یک است.

صالحی‌ عمران تصریح کرد: با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم قرار است رتبه‌های 147 خوابگاه دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای ارتقاء پیدا کند و این خوابگاه بازسازی شوند و بر همین اساس به کمک صندوق رفاه دانشجویان امید ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: افزایش انگیزه، امید، اشتغال و مهارت‌ها جزء مسائلی است که نظام ایران اسلامی به دنبال ارتقاء آن است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یادآور شد: باید ما آموزش‌های مهارتی را در اوقات فراغت در سراسر خوابگاه‌های دانشجویی خودمان توسعه دهیم و این آموزش ها به محیط‌های کارگاهی‌ هم تعمیم‌ داده شود تا در افزایش تولید گام‌های اساسی‌ برداشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار