آموزش پیشرفته برای آتش نشانان داوطلب در ساری

نخستین دوره آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جوینی رئیس اداره آموزش آتش نشانی ساری گفت: اولین دوره آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در سالن آموزش ساختمان مرکزی آتش نشانی ساری با حضور داوطلبین تا روز ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دوره‌ های آتش نشان داوطلب در سه دوره مقدماتی، نیمه پیشرفته و پیشرفته برگزار می‌ شود، افزود: داوطلبان در یک دوره ۲۱ روزه آموزشی با مباحث اصول و مبانی آتش، خاموش کننده‌ ها، دستگاه تنفسی، آبرسانی، کف و کف ساز‌ها، اصول نجات در تصادفات جاده‌ای، آتش سوزی خودرو و کمک‌های اولیه و همچنین تهویه در آتش نشانی، آتش سوزی جنگل ها، نردبان‌ های دستی آشنا می‌ شوند.

 جوینی با بیان اینکه شناخت حوادث غیر مترقبه، زلزله، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، ابزار شناسی حریق و نجات، طناب‌ ها و گره ها، امدادرسانی در حوادث چاه، عملیات نجات در ارتفاع و شناخت مواد خطرناک از دیگر مباحث این دوره است، گفت: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کار عملی و آزمون پایان دوره موفق به دریافت گواهی سطح یک آتش نشانان داوطلب خواهند شد.

رئیس اداره آموزش آتش نشانی ساری افزود: شعار آتش نشانی در این طرح هر شهروند یک آتش نشان است و برای تحقق این شعار نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر شهروندان با این سازمان هستیم.

جوینی از آمادگی کامل اداره آموزش برای برگزاری آموزش‌ های شهروندی در زمینه ایمنی و آتش نشانی خبر داد و از همه شهروندان خواست با مراجعه و یا تماس با اداره آموزش به شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از برنامه زمان بندی آموزشی این سازمان آگاهی یابند.

انتهای پیام/ م

برگزاری نخستین دوره آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار