تصویب ۲۲طرح اشتغال زایی در کارگروه اشتغال استان کرمان

فرماندار کوهبنان با اشاره به اینکه 22 طرح اشتغالزایی که در شهرستان تایید شده بود در کارگروه اشتغال استان نیز مصوب شد.

تصویب ۲۲طرح اشتغال زایی در کارگروه اشتغال استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سالاری ، فرماندار کوهبنان گفت:از این تعداد طرح 15 طرح در بخش کشاورزی ،4 طرح در بخش میراث فرهنگی و3طرح در بخش صنعت ومعدن بوده که به بانکهای کشاورزی ،توسعه تعاون وکارافرینی امید معرفی شدند.

وی در مورد سامانه رصد اشتغال گفت :دستگاههایی که تعهد اشتغال دارند باید هر هفته آمار اشتغال انجام شده را در این سامانه ثبت کنند.

وی با اشاره به تعهداین شهرستان در زمینه اشتغال افزود: تعهد امسال شهرستان در زمینه اشتغال 342 نفر است که با تدبیر انجام شده محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوهبنان در مورد طرحهای اشتغالزایی افراد تحت پوشش بهزیستی افزود: متقاضیان تحت پوشش بهزیستی نیز با مراجعه به اداره بهزیستی وارائه طرح خود می توانند از تسهیلات اشتغالزایی (طرحهای اشتغال زایی خانگی) استفاده کنند .

وی همچنین با اشاره به طرحهای بوم گردی تصریح کرد:در این زمینه نیزبودجه ای بسیار خوبی از استان گرفته ایم وفرصت بسیار خوبی برای اجرای طرحهای درآمدزایی بوم گردیست که متقاضیان این نوع تسهیلات نیز به اداره میراث فرهنگی وگردشگری مراجعه کنند.

سالاری از متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی خواست تا قبل از هر گونه اقدامی به اداره مربوطه مجوزطرح خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

22 طرح اشتغالزایی در کارگروه اشتغال استان تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.