استقبال از قهرمان پاورلیفتینگ رقابت های قهرمانی اروپا ـ آسیا

حسین زنگی آبادی قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی اروپا ـ آسیا که در گرجستان برگزار شد، صبح امروز در راه آهن کرمان مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت.

حسین زنگی آبادی زاده قهرمان مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ در حاشیه مراسم استقبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمانی اروپا ـ آسیا در رشته های پاورلیفتینگ تک پرس، تک لیفت راو و با لوازم، ۲۵ و ۲۶ جولای ۲۰۱۸  با حضور 5 تیم ایران، گرجستان، آذربایجان، ارمنسان و ترکیه به میزبانی تفلیس پایتخت کشور گرجستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب تیم انجمن پاورلیفتینگ ایران در این رقابت ها حضور یافتم، افزود: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم توانستم مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کنم.

زنگی آبادی زاده با اعلام اینکه این مسابقات با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از 5 کشور جهان برگزار شد، تصریح کرد: از ایران ۲۰ نفر به این مسابقات اعزام شدند که تنها نماینده استان کرمان در این مسابقات، من بودم.

 وی سطح این مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و یادآور شد: نفرات نخست این رقابت ها به مسابقات جهانی که در سال ۲۰۱۹ برگزار می شود، اعزام می شوند.

 زنگی آبادی زاده، مهمترین برنامه‌ی بعدی خود را شرکت در این مسابقات جهانی عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتواند با رکوردی بالاتر و آمادگی بیشتر در این مسابقات حضور یابد.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از مدال آور رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی اروپا ـ آسیا در راه آهن کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار