کیفیت فیلمبرداری دوربین نوت ۹ سامسونگ ۹۶۰ فریم بر ثانیه

گزارش‌ها از تجهیز دوربین فیلمبرداری گلکسی نوت 9 سامسونگ به جدیدترین فناوری فیلمبرداری خبر می‌دهند.

کیفیت فیلمبرداری دوربین گوشی نوت 9 سامسونگ 960 فریم بر ثانیه خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچه بیشتر به تاریخ رونمایی و معرفی گوشی پرچمدار نسل جدید سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر می‌شود، اخباری که گاها به شایعه نزدیک‌تر هستند اما به هر حال در بین آنها حقایق مستندی به چشم می‌خورد.

در همین رابطه به تازگی اطلاعاتی از دوربین فیلمبرداری گوشی نوت 9 سامسونگ و میزان فریمی که این دوربین می‌تواند تصاویر را به ثبت برساند منتشر شده است که ارتقاء کیفیت چشمگیر آن در مقایسه با دوربین‌های گلکسی اس 9 را بیان می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، دوربین گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ قادر است تصاویر را با سرعت فریم 960 بر ثانیه ثبت کند. این میزان تقریبا دو برابر کیفیت دوربین گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است که می‌توانستند برای دو دهم ثانیه این کیفیت را به ارمغان بیاورند.

گفتنی است؛ اگر این گزارش تحقق یابد، کاربران گوشی نوت 9 سامسونگ نسبت به کاربران اس 9 می‌توانند بسیار بهینه تر از ویژگی اسلوموشن و یا همان فیلمبرداری آهسته گوشی خود بهره‌مند شوند. همچنین لازم به ذکر است که گوشی نوت 9 با باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه باید از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل بدانید +تصاویر


انتهای پیام/

کیفیت فیلمبرداری دوربین نوت 9 سامسونگ چقدر است؟

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار