یوتیوب محدودیت اندازه ویدئوها در هنگام نمایش را حذف کرد

مسئولان یوتیوب از تغییر جدید حوزه قوانین ارسال ویدئو در این شبکه اجتماعی خبر دادند.

یوتیوب محدودیت اندازه ویدئوها در هنگام نمایش را حذف کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه اجتماعی یوتیوب، یک شبکه ویدئو محور است که مانند یک ماهواره جهانی عمل می‌کند و هرفردی از هرکجای دنیا که بخواهد کانالی داشته باشد و ویدئوهای مورد نظر خود را به سایر مردم جهان نشان دهد، یوتیوب این امکان مدیریتی را برای وی فراهم خواهد کرد.

یوتیوب نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگر دارای قوانینی در زمینه ارسال مفاهیم مختلف است که شامل قوانین لفظی و تصویری می‌شود. چارچوب حوزه تصویر بسیار سرسخت تر از قوانین حوزه لفظی است، تا جایی که حتی ویدئویی بدون داشتن نسبت تصویر مورد انتظار یوتیوب با حاشیه‌های سیاه رنگ آپلود می‌شد.

اما به تازگی گفته می‌شود که مسئولان یوتیوب تصمیم دارند یکی از قوانین مربوط به ارسال ویدئو را ملقی کنند. این قانون همان رعایت نسبت تصویر پیشفرض یوتیوب یعنی 16:9 است. در آپدیت جدید یوتیوب، ویدئوهایی که دارای نسبت تصویر ذکر شده نباشند، آپلود شده اما دیگر با حاشیه سیاه رنگ مشاهده نمی‌شوند.

یوتیوب برای اینکه این تصاویر را بزرگتر از پیش نشان دهد، نسبت تصویر پیشفرض را از آنها جدا می‌کند و در نتیجه ویدیو با حاشیه سفید رنگ قابل مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که این ویژگی در نسخه دسکتاپ اعمال شده است و به زودی دو نسخه اندروید و آی او اس نیز به آن مجهز خواهند شد.

در ادامه تصویری از تفاوت یک ویدئو ثابت قبل و بعد از اعمال ویژگی جدید یوتیوب را مشاهده می‌کنید:

یوتیوب محدودیت اندازه ویدئوها در هنگام نمایش را حذف کرد +تصاویر

یوتیوب محدودیت اندازه ویدئوها در هنگام نمایش را حذف کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: بازی‌های 10 ساله؛ عنوان Far Cry 2 ایده‌ای جدید در سبک Open World 


انتهای پیام/

یوتیوب محدودیت اندازه تصاویر در هنگام نمایش را ملقی گرد +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار