آرزوی داشتن دست سوم توسط دانشمندان ژاپنی محقق شد +فیلم

محققان ژاپنی به فناوری جدیدی دست یافتند که انسان را به استفاده از دست سوم قادر می‌سازد.

بازوی رباتیک که با کنترل فعالیت‌های مغزی، قادر است مانند دست سوم عمل کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از آرزوهای بشر داشتن دست سوم بوده است، اینکه بتواند فراتر از توانایی یک انسان عمل کند و به جای انجام یک یا چند کار همزمان، فعالیت‌های بیشتری را با دست سوم و چهارم انجام دهد.

در همین زمینه پژوهشگران ژاپنی اختراعی کرده‌اند که می‌تواند نقش دست سوم را در بدن انسان بازی کند. این اختراع  نوعی دست روباتیک است که با اتصال به عواطف و دستورات مغزی از طریق سر، تحت کنترل انسان قرار می‌گیرد.

بر اساس آزمایشی که از این اختراع صورت گرفته است، دست رباتیک جدید محققان ژاپنی به بدن یک خانم وصل شد و توانست توانایی انجام دو کار به صورت همزمان را در وی ایجاد کند. گفتنی است؛ محققان ژاپنی دست سوم رباتیک را یک اختراع بزرگ می‌دانند که قادر است آینده بشر را دچار تغییر و تحول کند.

در ادامه ویدئوی آزمایش دست سوم توسط محققان ژاپنی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اولین تریلر رسمی FIFA 19 منتشر شد +فیلم 


انتهای پیام/

دانشمندان با اختراع بازوی رباتیک قابلیت دست سوم را برای انسان فراهم کردند +فیلم

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
۵۰۰ بار زلزله در ۲۴ساعت ژاپنی ها را نگذاشته بخوابند فکرشان مشغول پیدا کردن راه حل نموده و از آنها آدم های بیدار ساخته است یا برعکس کشوری که از راه منابع معدنی درآمد زیادی دارد خودش را مجبور نمی بیند فکر ترقی افتد مطلب ذکرشده فقط یکی از خصوصیات مردمان است.
آخرین اخبار