برگزاری همایش ملی خادمان بوتراب در مشهد

مسئول برگزاری همایش ملی بوتراب گفت: همایش خادمان بوتراب با حضور مدیران، کارشناسان، مربیان و خادمیاران موسسه بوتراب از امروز به مدت سه روز در مشهد آغاز شد.

آغاز همایش ملی خادمان بوتراب در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سوری، مسئول برگزاری همایش ملی بوتراب گفت:موسسه خیریه بوتراب در چهار استان کرمانشاه، چهار محال بختیاری، هرمزگان و آذربایجان غربی فعالیت میکند و 700 هزار فرزند و 4 هزار مادر این فرزندان را تحت پوشش قرار داده است.

سوری افزود:ارایه خدمات مسکن، فرهنگی، آموزشی و ضروری این فرزندان و مادران از الویت‌های کاری این موسسه خیریه است.

وی ادامه داد:با توجه به رسالت مهم این موسسه خیریه، همایشی جهت هم اندیشی، هم فکری و هم افزایی بیشتر برای مربیان، خادمان و کارشناسان در مشهد آغاز شده است تا بتوانیم رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

مسول برگزاری همایش ملی بوتراب با اشاره به کمیسیون‌های تشکیل دهنده این همایش، گفت:کمیسیون بررسی ساختار طرح، کمیسیون راهکار عبور از نیاز و حضور در افق هدف محور، کمیسیون بررسی الزمات آموزشی مربیان، کمیسیون نخبه پروری و کمیسیون تعاملات با سازمان‌های حمایتی دولتی و مردم نهاد از جمله کمیسیون‌های است که برای 500 شرکت کننده در این همایش برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.