آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های کشور

نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در شهرکرد آغاز شد.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های کشور آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین افتتاح نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور، عصر روز گذشته دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ با حضور سید محسن حسینی‌مقدم مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش، استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری، در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

این جشنواره با رقابت ۱۷۴ اثر در ۱۲ رشته و ۴۱ زمینه از جمله تولید برنامه‌های تلویزیونی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، طراحی و دوخت، معماری داخلی، صنایع دستی گرایش فرش، نقاشی و پویانمایی، صنایع چوب و مبلمان در حال برگزاری است و تا فردا چهارشنبه ۱۰ مرداد ادامه دارد.

۳۰۰ نفر از جمله عوامل اجرایی، داوران و هنرجویان پسر و دختر از ۲۵ استان کشور در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این جشنواره گفت: رشته‌های صنایع دستی گرایش فرش و معماری داخلی برای نخستین بار در این جشنواره لحاظ شده است.

بهروز امیدی افزود: بخش مسابقات این جشنواره در ۳ هنرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه برای حضور دانش آموزان در مراکز فنی و حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی این مراکز، ارزیابی کیفیت آموزش‌های تخصصی در بخش نظری و کارگاهی، و هدایت و راهنمایی استعداد‌های دانش آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.