بیش از دو هزار چاه آب غیر مجاز در قوچان

دادستان عمومی انقلاب شهرستان قوچان گفت: با افرادی که سالانه حجم عظیمی از سفره‌های آب‌های زیر زمینی برداشت می‌کنند برخورد خواهد شد.

بیش از دو هزار چاه آب غیر مجاز در قوچان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی آذری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان در بازدید از روستای کهنه فرود افزود: حفر غیر مجاز چاه‌ها در شهرستان قوچان ضربه و خسارت جبران ناپذیری به پیکره آب‌های تحت الارضی وارد کرده است که برخی مسئولین و شهروندان در پی ملاحظات شخصی و منفعت‌های اقتصادی کوتاه مدت باعث مقاومت در برابر انسداد چاه‌های غیر مجاز آب شده اند.

وی گفت: برداشت بیش از حد آب از طریق چاه‌های غیر مجاز در نقاط مختلف شهرستان موجب فرو نشست زمین در برخی مناطق و بروز پدیده کم آبی می‌شود و با توجه به خسارت‌های جبران ناپذیر و کمبود آب در شهرستان باید عزم جدی و همه جانبه مردم و مسئولان در اهمیت دادن به مقوله حفظ منابع آبی ، مدیریت مناسب و الگوی درست مصرف در بخش‌های مختلف از جمله در بخش کشاورزی را شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان افزود: طبق گزارش مسئولان مربوطه در وزارت نیرو بیش از دو هزار چاه آب غیر مجاز در شهرستان وجود دارد و سالانه حجم عظیمی از سفره‌های آب زیر زمینی برداشت می‌شود که باید نسبت به مقابله با این حد برداشت و غیر استاندارد برخورد و اقدام جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام // ح. خ
 

برخورد قاطع با متخلفین چاه‌های غیر مجاز در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.