برنامه زمانبندی خاموشی برق امروز در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد لیست خاموشی های اعمال شده و مدیریت شده جهت مدیریت اضطراری در پیک بار امروز سه شنبه نهم مردادماه جاری استان را اعلام کرد.

برنامه زمانبندی خاموشی برق امروز در کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛  محمود مشکل گشا  از قطع و وصل برق شهرستان های بهمئی، گچساران، بویراحمد، دنا و کهگیلویه در روز جاری براساس مدیریت اضطراری پیک بار خبرداد.

وی زمان قطع و وصل برق شهرک لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از ساعت 11:50 دقیقه تا 13:10 دقیقه عنوان و اظهارداشت: برق پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت نیز امروز از ساعت 10:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه قطع و وصل می شود.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از قطع برق منازل مسکونی شرکت نفت دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران براساس مدیریت اضطراری در پیک بار طی روز جاری از ساعت 15:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه خبرداد.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق مناطق دشتروم، سپیدار و روستاهای تابعه در شهرستان بویراحمد از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه قطع و وصل خواهد شد و از سویی برق بخشی از شهر یاسوج شامل شهرک ولایت، روستای سروک، بیمارستان امام سجاد(ع)، ام آر آی یاسوج، بلوار ساحلی، قسمتی از کاشانی ها، محمودآباد ، بلوار ابوذر فرعی هشت تا 12 ، بلوار رجاء و سازمان مدیریت برنامه ریزی نیز از ساعت 14:50 دقیقه تا 16:10 دقیقه قطع و وصل می شود.

مشکل گشا با بیان اینکه برق شهر سی سخت و روستاهای تابعه این شهر در شهرستان دنا نیز امروز براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار از ساعت 13:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه قطع و وصل می شود، خاطرنشان کرد: برق مسکن مهر دهدشت، روستای سمغان، خیابان شهید دالوند دهدشت، روستای دم مهد ، اداره فنی و حرفه ای و صحرای بردیان کهگیلویه نیز امروز از ساعت 14:50 دقیقه تا 16:10 دقیقه قطع و وصل خواهد شد.

انتهای پیام/غ

قطعی برق در استان

برچسب ها: برق ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.